Translate

duminică, 18 aprilie 2010

PREMII!!!!!!!!!!!

Am primit cateva premii de la Ochiverzi
Multumescmult, "ochiverzi". Sunt tare mandra :D













Conditiile sunt:
Si acesta este insotit de reguli:
1. Sa postezi premiul.
2. Sa spui din partea cui este oferit.
3. Sa oferi premiul altor 12 prieteni.
4. Sa afisezi linkul lor.
5. Sa le dai de stire intr-un comentariu pe al lor blog.
6. Sa faci o lista cu 10 lucruri care-ti plac

Asadar, ofer aceste premii urmatoarelor bloguri:
Ada
Cristina
Irina
Ana-Maria
Diana(Anaida)
Diana
Libra
Kitty
Edith
http://romantica-fantezie.blogspot.com/
Laura
Maya


Cele 10 lucruri care imi plac:
- Sa crosetez/tricotez
-sa citesc
- sa imi imbrac copiii frumos
- sa pictez
- sa dansez
- sa ascult muzica buna
- Sa imi beau cafeaua in liniste dimineata
- Sa conversez cu prietenele mele
- imi plac foarte mult parfumurile
- sa merg la petreceri ;))

2 comentarii:

  1. :D DANKE !!!
    Va dura putin pana reusesc sa finalizez lista celor 10 lucruri ... dar de indata ce o fac, public premiile.
    Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru premii,si pentru atentia ta.Multa bucurie si numai bine incontinuare.Timpul fuge in fiecare zi si pentru noi ramane putin ,dar ma voi stradui sa bucur si alte persoane ce cu dibacie creaza ,cu aceste minunate premii.O zi buna, Suzana

    RăspundețiȘtergere