Translate

duminică, 18 aprilie 2010

PREMII!!!!!!!!!!!

Am primit cateva premii de la Ochiverzi
Multumescmult, "ochiverzi". Sunt tare mandra :D













Conditiile sunt:
Si acesta este insotit de reguli:
1. Sa postezi premiul.
2. Sa spui din partea cui este oferit.
3. Sa oferi premiul altor 12 prieteni.
4. Sa afisezi linkul lor.
5. Sa le dai de stire intr-un comentariu pe al lor blog.
6. Sa faci o lista cu 10 lucruri care-ti plac

Asadar, ofer aceste premii urmatoarelor bloguri:
Ada
Cristina
Irina
Ana-Maria
Diana(Anaida)
Diana
Libra
Kitty
Edith
http://romantica-fantezie.blogspot.com/
Laura
Maya


Cele 10 lucruri care imi plac:
- Sa crosetez/tricotez
-sa citesc
- sa imi imbrac copiii frumos
- sa pictez
- sa dansez
- sa ascult muzica buna
- Sa imi beau cafeaua in liniste dimineata
- Sa conversez cu prietenele mele
- imi plac foarte mult parfumurile
- sa merg la petreceri ;))