Translate

marți, 8 iunie 2010

Bolero cu explicatii

Mi s-a cerut schema de la boleroul alb. L-am terminat pe al meu si am pozat fiecare etapa.
Am facut un dreptunghi crosetat cu modelul din schema . L-am inceput pe 62-64 cm si am lucrat 56 de cm in sus



 
L-am pliat in 2

Am cusut cam jumate lasand loc pentru maneci



Am ridicat de pe margini picioruse despartite de un ochi de lant. Se vede foarte bine in poza urmatoare cum am facut modelul
Am lucrat asa cam 5 cm, apoi am facut cate 2 picioruse mari despartite de 2 ochiuri de lant in fiecare al doilea spatiu. La randul urmator, am facut cate 2 picioruse, 2 ochiuri de lant , 2 picioruse in fiecare spatiu de la randul precedent. Am repetat acest rand pana am obtinul lungimea dorita
Apoi am lucrat manecile facand mai multe randuri din ficare model explicat mai sus.
 Si rezultatul final

4 comentarii:

  1. Multumesc ,sper sa-l fac si eu repede ca am devenit o lenesa.
    Felicitari inca odata esti foarte harnica.Spor la munca si numai bine.Suzana

    RăspundețiȘtergere
  2. Olá Carmen

    Muito bonito o modelo e o ponto muito interessante. Parabéns!
    bjs
    Nélia

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos! Multumim pt explicatii, am facut unul si a iesit superb!

    RăspundețiȘtergere
  4. Splendid! Mulțumim! Trebuie să-l incerc����

    RăspundețiȘtergere