Translate

miercuri, 30 iunie 2010

Bolero verde

3 comentarii:

  1. Carmen esti extraordinar de harnica ,te admir,felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Carmen, este foarte frumos boleroul. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmenush, cel mai bine cred ca este sa il intrebi pe preotul de la biserica unde mergi la slujba.

    Dansul se poate interesa daca se va face si o colecta de obiecte; probabil ca daca vor fi donatori se va extinde si la a acest tip de donatii actiunea.

    Eu am citit apelul azi de dimineata si m-am gandit ca asa cum postez pe blog orice apel umanitar pe care il primesc este normal sa postez si un apel facut de catre Biserica.

    Chiar daca acum nu poti dona in cont, poti posta si tu apelul pe blog si in plus il poti trimite pe mail cunoscutilor tai.

    iti multumesc pentru vizita si am vazut si eu pe blogul tu multe lucruri frumoase.

    Doamne, ajuta!

    RăspundețiȘtergere