Translate

joi, 30 ianuarie 2014

Provocarea "Slow living"


http://dulcecasa.blogspot.ro/2014/01/simplitate-in-2014-saptamana-3.html

Am gasit aceasta provocare pe blogul Irinei si m-am gandit sa ma alatur.

Luna aceasta nu am avut cum sa fac multe lucruri, pentru ca abia azi am descoperit provocarea .

ma pot lauda doar cu lucrul de mana la capitolul creativitate, pentru ca am lucrat foarte mult.




Hranesc: Cum nu folosim semipreparate , mancarea este gatita numai in casa. Dulciuri nu prea consumam, ne plac fructele, gemurile preparate in casa.



Prevad: recunosc ca nu am facut provizii serioase luna aceasta . Asta este o adevarata provocare pentru mine.De conservat nu am conservat nimic .



Reduc: Nu stiu daca am redus cheltuielile, insa eu oricum obisnuiesc sa reciclez diverse. Luna aceasta insa nu ma pot lauda cu nimic in aces sens.



INVERZESC-traieste "verde" incercand sa folosesti cat mai multe produse naturale pentru curatenie, igiena si sanatate. Impartaseste ce ai facut luna aceasta in domeniul "inverzire" :)}.

Am renuntat la o parte din produsele de curatenie. In loc de balsam de rufe, pun 2 linguri de otet in masina de spalat si are acelasi efect, mai putin mirosul de parfum. Nu miros a otet rufele, dar nici a parfum. Miros a curat. Pe langa asta face bine si masinii de spalat. Tot otet folosesc si la curatatul suprafetelor in bucatarie . Pun o parte de otet , 2 parti de apa si putin detergent de vase intr-o sticla cu pulverizator. 


CRESC -{ plante, animale si pasari.Ce ai cules/ crescut in gradina/curtea ta luna aceasta?(sau in gradina/curtea bunicilor, a vecinilor sau de pe balcon)}


Nu ma pot lauda cu nimic la acest capitol .


CREEZ - {creeaza ca sa-ti hranesti sufletul sau sa realizezi ceva util.Creeaza pentru tine sau pentru altii (cadouri hand-made).Ce ai creat luna aceasta - proiecte de lucru de mana, craft-uri, etc.?}


Nu am sa enumar ce am lucrat la comanda. Mi-am facut un sal , am facut botosei pentru mine si Daria, sosete lui Radu, caciulita Dariei.Sunt in postarile de mai jos , mai putin sosetele pe care nu am apucat sa le pozez.


DESCOPAR - {descopera lucruri noi,citind carti care te ajuta in atingerea obiectivelor tale, si in dezvoltarea ta personala. Ce ai citit/invatat luna aceasta?}


Citesc "Istorie subiectiva a autoportretului " a lui Octavian Paler.



MA BUCUR - {bucura-te de viata, de momentele frumoase impreuna cu familia sau cu prietenii.Creeaza traditii, sarbatoreste, praznuieste...Impartaseste un moment pe care ai dori sa nu-l uiti.}


Zapada ne-a dat ocazia sa ne relaxam la sanius, iar in casa am gatit impreuna :)


SIMPLIFIC - {simplifica-ti viata scapand de lucrurile, relatiile, angajamentele si activitatile care nu sunt esentiale si nu se potrivesc cu valorile tale si cu felul in care ti-ai dori sa traiesti. Impartaseste ce ai facut luna aceasta pentru a-ti simplifica viata.} 


Luna aceasta am reusit sa privesc mai relaxat lucrurile, sa nu mai intru in panica la orice problema nou aparuta. Privesc lucrurile si din perspectiva pozitiva,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu